Pierwszy haul zapachowy cz.2

Kliknij aby przeczytać również:
Pierwszy haul zapachowy cz.1

Dziś druga część moich nowości perfumowych. Tym razem zapachy cięższe, nadające się na zbliżającą się wielkimi krokami jesień.





Christian Dior Joy by Dior

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: bergamotka, mandarynka, 
Nuta serca:  jaśmin, róża
Nuta bazy: drzewo sandałowe, cedr, białe piżmo, paczula
Cena: 30ml- 329 zł, 50 ml- 465 zł, 90 ml-655 zł

Moja opinia: 
Nowość zapachowa domu mody Dior.
Pierwsze wrażenie- nowa wersja Chanel Allure!
Po pewnym czasie zapach ujawnia jednak zwierzęce nuty(zapewne za sprawą piżma).
Nie jest też tak migrenogenny jak zapach Chanel.
Trwałość świetna!


Calvin Klein Women

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: eukaliptus, cytrusy, czarny pieprz
Nuta serca:  kwiat pomarańczy, magnolia, jaśmin
Nuta bazy: drzewo cedrowe
Cena: 30ml- 239 zł, 50 ml- 335 zł, 100 ml-429 zł

Moja opinia: 
Nowość zapachowa marki Calvin Klein.
Jest to bardzo niespotykana kompozycja aromatów.
Eukaliptus, cytrusy, kwiat pomarańczy- Tego jeszcze nie było...
Jednak wbrew pozorom, nie jest to świeży zapach.
Po kilku chwilach od aplikacji na skórę, woda staje się ciężka, nawet lekko przyduszająca.
To cudowny zapach, lecz nie dla każdego...
Radzę dobrze przetestować przed zakupem.


Lancome Tresor La Nuit EDP
Nuty zapachowe:
Nuta głowy: gruszka, bergamotka
Nuta serca:  absolut waniliowej orchidei, czarna róża, marakuja, 
Nuta bazy: kadzidło, olejek papirusowy, liczi, paczula, wanilia, karmel,
Cena: 30ml- 269 zł, 50 ml- 395 zł, 75 ml-479 zł

Moja opinia: 
Zapach został wprowadzony na rynek w 2015 roku.
Jest to flanker oryginalnego Tresor, który przestał mi się podobać, już dawno temu.
Gamę zapachów "La Nuit", poznałam w tym roku... i zakochałam się ❤.
Wersja EDP jest to zapach z kategorii Gourmand.
Mamy w nim wiele jadalnych składników- Kto z nas nie lubi wanilii, karmelu, owoców? Ja uwielbiam!
Jednak niech nie zwiedzie Was słodycz tej wody perfumowanej...
Po pewnym czasie, ujawnia ona bowiem kadzidło, a to dodaje jej mrocznego tajemniczego charakteru.
Zapach zdecydowanie na chłodne dni i wieczory.
Polecam przetestować przed zakupem, gdyż dla niektórych Pań, może być zbyt ciężki.


Komentarze