Pierwszy haul zapachowy cz.1

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy do mojej kolekcji perfum, dołączyło parę perełek, które chciałabym Wam zaprezentować.
Zacznijmy od zapachów lżejszych, dobrych na wiosnę.







Lancôme La Vie Est Belle L’Éclat EDT

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: bergamotka, grejpfrut, herbata, mandarynka, różowy pieprz
Nuta serca:  irys, jaśmin, kwiat pomarańczy, neroli, róża
Nuta bazy: bursztyn, paczuli, piżmo
Cena: 50 ml- 319 zł, 100 ml-429 zł

Moja opinia:


Jest to kolejna wersja słynnej serii domu mody Lancome.
Nieco subtelniejsza i mniej słodka niż starsze siostry.
Mocno wyczuwam w nim neroli.
Zapach jest miękki, pudrowy.
Będzie bardzo dobry na "zimną" wiosnę i wczesną jesień.
Zapach jest bardzo trwały...

Armani Si Passione


Nuty zapachowe:
Nuta głowy: czarna porzeczka, gruszka, różowy pieprz
Nuta serca: heliotrop, jaśmin, róża
Nuta bazy:  cedr, wanilia
Cena: 30 ml- 289 zł, 50 ml- 409 zł,  100 ml-559 zł

Moja opinia: 

Bardzo świeży zapach.
Pierwsze co poczułam to delikatne kwiaty i świeżość...powietrza...
Kojarzy mi się z piknikiem na łonie natury-swobodą i wypoczynkiem.
Trochę dziwi mnie, że jest to flanker "SI", gdyż jest w ogóle nie podobny do innych zapachów z tej linii.
Trwałość niestety słaba.

Marc Jacobs Eau so Decadent


Nuta głowy: bluszcz, czarna porzeczka, gruszka
Nuta serca: jaśmin, konwalia, magnolia,
Nuta bazy:  biały bursztyn, kaszmir, malina
Cena: 30 ml- 239 zł, 50 ml- 349 zł,  100 ml-469 zł

Moja opinia: 
Nowe "Dziecko" Marca Jacobsa, to delikatna słodycz...
W prześlicznej jasnej butelce- torebce, kryje się idealny zapach dzienny.
Czuję w nim białe kwiaty, owoce i odrobinę eleganckiej słodyczy.
"Eau so Decadent" nie jest przytłaczający i migrenogenny, niczym wcześniejsze wersje.
To delikatność, świeżość i nutka elegancji.
Trwałość średnia.

Kliknij aby przeczytać:

Komentarze