Perfumy na lato 2018 cz.1

Za moment przywitamy lato. Pora więc zastanowić się jakie aromaty pasują na ciepłe dni.
Wytypowałam 7 zapachów. Co za tym idzie, postanowiłam napisać 2 posty na ten temat, by nie były zbyt długie.

Nobile 1942 Vespri Aromatico



Nuty zapachowe:
Nuta głowy: Bergamotka, włoska cytryna, koper i sól morska
Nuta serca: Koper włoski, rozmaryn, jałowiec i geranium
Nuta bazy: Drzewo sandałowe, cedr, fasolka tonka, drzewo kaszmirowe, piżmo, mech i ambra
Cena: 75 ml-475 zł

Moja opinia:

Cudne, świeże…pranie 
Zapach dość mocno unisexowy, wręcz męski.
Mocny, ostry bardzo świeży
Dla mnie idealny na lato.
Trwałość świetna.
Polecam wypróbować!

Hermès Eau des Merveilles Bleue EDT




Nuty zapachowe:
Nuta głowy: Nuty świeże, sól, cytrusy.
Nuta serca:  Jałowiec.
Nuta bazy: Paczula, akordy drzewne.
Cena: 30 ml-289 zł, 50 ml-409 zł, 100 ml-569 zł

Moja opinia:

Cudna morska bryza+ Eau des Merveilles
Dla mnie trochę unisex. 
Nieco przypomina Cool Water Davidoff, ale jest subtelniejszy.
Super na lato.
Polecam z całego serca!

Jimmy Choo L'Eau EDT







Nuty zapachowe:


Nuta głowy: Bergamotka i kwiat hibiskusa
Nuta serca:  Nektarynka i piwonia
Nuta bazy: Drzewo cedrowe i piżma
Cena: 40 ml-225 zł, 60 ml-319 zł, 90 ml-439 zł

Moja opinia:

To propozycja dla kobiet, które nawet w ciepłe dni, lubią poczuć nieco egzotycznej słodyczy na swoim ciele.
Zapach ładny, świeży, owocowy.
W typie Sezonówek Escady, dla nieco starszych dziewczynek ;)
Mocno wyczuwam egzotyczne owoce.
Trwałość bardzo dobra.


Giorgio Armani SI EDT

Nuty zapachowe:
Nuta głowy:  Czarna porzeczka, zielona gruszka, bergamotka, mandarynka, neroli,
Nuta serca:  Frezja, róża majowa
Nuta bazy: Paczula, wanilia, drzewo bursztynowe, piżmo.
Cena: 30 ml-245  zł, 50 ml-345  zł, 100 ml-475 zł

Moja opinia:

Wersja EDP może przyduszać.
EDT jest piękna, lekko słodka, ale więcej w niej owoców(np. porzeczki).
Delikatna jasna, subtelna. Niczym nieśmiała młodsza siostra "wielkiej gwiazdy", stoi trochę w cieniu klasyka. Jednak po dłuższym czasie zdobywa serce.
Mnie bardzo pasuje, nawet na lato.
Trwałość bardzo dobra.


Kliknij aby przeczytać Część II

Komentarze