Projekt Denko -Grudzień 2017 cz.2


Dziś zapraszam na drugą część grudniowego "Projektu Denko" :)




1(11) Wilkinson Sword Quattro for Women  Raspberry Rain maszynki do golenia(op. 3 szt.)

Maszynki Rapsberry Rain to nowość na rynku.
Kupiłam ponieważ nie było akurat wersji z aloesem, której zwykle używam.
Maszynki są porównywalne, choć moim zdaniem mniej delikatne niż wersja aloesowa.
Pachnące uchwyty jak dla mnie wcale nie pachną-taki chwyt marketingowy.
Czy kupię ponownie? Nie wykluczam, choć hit to to nie jest.


Cena: ok. 22 zł

2(12) Isana płatki kosmetyczne(duże)-40 szt.

Płatki są super!
Nie rozwarstwiają się.
Są miękkie, delikatne
Nie chłoną dużo produktu
Duża powierzchnia płatka ułatwia zmycie makijażu 1-2 sztukami.
Są łatwo dostępne.
Na 100 % kupię ponownie!


Cena: ok.4 zł

3(13). Pantene Pro-V Aqua light-lekki szampon do włosów-400 ml

Jest to jeden z lepszych szamponów drogeryjnych jakich używałam

-Dobrze myje
-Nie obciąża włosów
-Nie podrażnia skóry głowy
-Nie powoduje łupieżu
-Jest łatwo dostępny
-Wydajny
-Ma dużą pojemność w przystępnej cenie


Cena: ok.12 zł

4(14) Avene Cleanance żel oczyszczający do mycia twarzy i ciała-300 ml

Ten produkt poleciła mi dermatolog.
Moja skóra po nim się rozjaśniła, wygładziła. Wydaje się być bardziej promienna.
Pojawia mi się mniej zaskórników i wyprysków.
Żel lekko podsusza skórę, więc konieczne jest mocne nawilżanie.


Cena: ok.35 zł

5(15) Colgate Natural Extracts Radiant White, pasta do zębów-75 ml

Kupiłam tę pastę ponieważ bardzo odpowiadała mi wersja "Ultimate fresh". Niestety "Radiant White", to już nie to samo :/
Pasta ma niezbyt ciekawy, "lekowy" smak.
Efektu wybielenia brak.
I jeszcze wysoka cena.


Cena: ok.15 zł

Komentarze