Propozycje perfum na zimę 2017

Wielkimi krokami zbliża się zima. 

Dlatego przygotowałam krótki tekst na temat perfum, których zamierzam używać w tym sezonie.

Prócz Propozycji jesiennych które uwielbiam, w najbliższym czasie towarzyszyć mi będą:


Dior Miss Dior EDP



Nuty Zapachowe

Głowa

mandarynka włoska

Serce

róża, egipski jaśmin

Podstawa

piżmo, paczuli
Cena:30 ml-325 zł, 50 ml-455 zł, 100 ml-635 zł, 150 ml-785 zł
Moja opinia:
Zapach ciepły, otulający, elegancki. Nie przydusza.
Mocno czuć w nim piżmo.
Choć co roku, dom mody Dior, proponuje nam nową wariację "na temat", mogę powiedzieć, że dla mnie osobiście, wszystkie wersje różnią się między sobą w niewielkim stopniu.
Sądzę, że jest to idealna propozycja na gwiazdkowy prezent. Dobrze sprawdzi się podczas świątecznych spotkań rodzinnych,
Kolejne dwie moje propozycje, nie są zapachami typowo zimowymi, lecz jestem osobą która sporo ćwiczy i używam ich przed wysiłkiem fizycznym.

Lolita Lempicka L'Eau Jolie






Nuty Zapachowe

Głowa

czarna porzeczka, gruszka

Serce

kwiat brzoskwini, neroli

Podstawa

piżmo, cedr
Moja opinia:

Zapach nienarzucający się, codzienny, nie przydusza.
Dla mnie nieco mydlany.
Idealny właśnie na bieganie, zumbę, itd.
Co do opakowania, buteleczce brak korka, przez co woda może się wylewać przy noszeniu w torebce.


Escada Sentiment




Nuty Zapachowe

Głowa

irys, magnolia, mandarynka, porzeczki

Serce

brzoskwinia, róża, kwiat dzikiej róży, tuberoza

Podstawa

ambra, drzewo sandałowe, wanilia, heliotrop
Moja opinia:

Złożony skład, dający uroczy, delikatny, ujmujący efekt.
Wyraźnie wyczuwam  magnolię i  brzoskwinię.
Zapach dobry każdego dnia do pracy, na ćwiczenia.
Pachnie ładnie świeżo, ale nie przytłacza

Dwa ostatnie zapachy zostały wycofane z perfumerii stacjonarnych, lecz wciąż możecie zakupić je w sklepach internetowych w okazyjnych cenach.

Komentarze